Klootzakken onder controle – Boekbespreking door Jodie Foster

boek online marketing Het boek “Assholes Under Control” van Jodie Foster en Michelle Joy gaat over het leren opbouwen van effectieve communicatie met moeilijke mensen. Met moeilijke mensen bedoelen de auteurs iedereen die op de een of andere manier dissonantie in het werk van het team introduceert, psychologische, financiële of zelfs fysieke schade veroorzaakt. Een paar woorden over de auteurs van het boek. Jodie Foster is hoogleraar psychiatrie, M.D. Michelle…

Onvoldoende zichtbaarheid op het web zal verliezen voor KMO’s

  workshops online marketing Internet is de belangrijkste bron van informatie over lokale bedrijven, maar slechts 44% van de kleine bedrijven heeft websites. In deze enquête worden lokale bedrijven gedefinieerd als bedrijven in de buurt van de respondenten, zoals restaurants, uitgaansgelegenheden, loodgieters en accountantskantoren. Voor 63% van de consumenten en eigenaren van kleinere bedrijven lijkt het internet hun eerste stop te zijn om informatie over lokale bedrijven te vinden. 82%…